Trik: Ali veste, zakaj se pomaranče prodajajo v rdečih mrežicah?

(foto: Pixabay.com)

Ste opazili, da se pomaranče najpogosteje prodajajo v rdečih mrežicah? Vas zanima, zakaj? Preberite v prispevku.

Četudi se vam morda zdi, da pri pakiranju živil ni prav nič nenavadnega ali pa namenskega, se motite. Vse je natančno marketinško preračunano, pišejo na tujem portalu MSN. In lep primer so tudi pomaranče, ki so pakirane v rdečih mrežicah. Oranžna barva namreč bolj izstopa in je še bolj vidna v kombinaciji z rdečo barvo.

Takšno pakiranje pomaranč je zelo dober marketinški trik. Saj naši možgani oranžne pomaranče v kombinaciji z rdečo barva zaznavajo kot bolj sočne, kvalitetne, ravno prav zrele.

Iz enakega razloga so v rdečih mrežicah pakirane tudi mandarine, oranžne grenivke. Limone pa najbolje izstopajo, če so pakirane v zelenih mrežicah.

Ko boste šli naslednjič v trgovino, pa se lahko prepričate še o enemu marketinškemu triku. Živila, ki so postavljena v police v višini naših oči, so dražja od tistih, ki so višje ali nižje. To pa zato, ker živila avtomatično iščemo ravno v višini oči.