Čas korone: Za upokojence spremembe zdravstvenih storitev

(foto: Freepik.com)

Sindikat upokojencev Slovenije ugotavlja, da imajo ljudje velike težave z naročanjem tako pri osebnih zdravnikih kot pri specialistih. Telefonske linije so zasedene ali telefoni zvonijo v prazno, do osebnega stika z zdravniki pa ne morejo zaradi protikoronskih ukrepov. Od zdravstvene zavarovalnice pričakujejo, da bo zavarovancem priskočil na pomoč.

Po navedbah sindikata upokojencev pri Zvezi svobodnih sindikatov Slovenije ni mogoče pričakovati, da imajo vsi možnost spremljati informacije in sporočila Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) preko spletnih strani in da so lahko vsi v stiku s svojimi zdravniki preko spletne pošte. Še zlasti to ni mogoče pričakovati od starejših, so izpostavili.

Generalnega direktorja ZZZS Marjana Sušlja sprašujejo, kdaj bo uresničil poslanstvo zavoda, da bodo zavarovanci oziroma bolniki zares v središču zdravstvenega sistema. Zanima pa jih tudi, kdaj bo zavod postal takšna zavarovalnica, ki bo v resnično pomoč zavarovancem pri uresničevanju njihovih pravic do pravočasne, kakovostne, dostopne in varne zdravstvene oskrbe.

Spomnili so, da so člani skupščine zavoda iz vrst sindikata upokojencev v preteklih letih večkrat zahtevali vzpostavitev kontaktne klicne točke pri enotah zavoda, ki bi bila v pomoč zavarovancem, a do tega ni prišlo. Po njihovem mnenju je nehumano, da se rešitve, ki bi bile v prid in v pomoč prebivalcem, še zlasti starejšim, ne sprejemajo. Od generalnega direktorja Sušlja pričakujejo, da bo takoj poskrbel za organiziranje teh točk.

Prav tako pričakujejo, da bo glede na izjemne pogoje dela zdravstvenih zavodov odziven na predloge, ki jih ti podajajo v zvezi s potrebnimi spremembami kadrovskih in drugih normativov zaradi spremenjenih pogojev dela.

STA